Quality
Staat bij u ook de klant centraal? Een open deur, want zonder klanten heeft een bedrijf geen bestaansrecht. Maar wat merken uw klanten daarvan? Zeker in de (IT-)dienstverlening is klanttevredenheid een groot goed. Maar klanten roeren zich vaak pas bij ontevredenheid. Wat zegt u tegen uw prospects: “Wij hebben nooit klagende klanten?” Welke rol heeft kwaliteit voor u?
Customer Intimacy, Operational Excellence of Product Leadership? Op welke waardestrategie ligt uw focus om uw Missie, Visie en Doelstellingen te bereiken? In 1994 ging kwaliteit over de certificering van het maakproces. Wie kent het voorbeeld van het betonnen zwemvest niet? In de jaren 90 kon je dat productieproces ISO 9001 certificeren. Maar die tijden liggen ver achter ons. Door de updates en de revisies is ISO 9001 meer dan ooit een bedrijfsmanagement systeem dat sterk ondersteunend is aan het bereiken van uw bedrijfsdoelstellingen met tevreden klanten!
Met meer dan 25 jaar ervaring in beheer en certificeringstrajecten, begeleid ik u graag in uw certificeringstraject. Als ISO 9001-2015 lead auditor ken ik de norm. Maar met 25 jaar bedrijfservaring houd ik het graag praktisch en toepasbaar.